Er der tid nok til at ændre det logo design?

14 april 2022 Anders Lundtang Hansen

advertorial

Det har taget lang tid at nå frem til, hvad det skulle være for et design, som logoet skulle være.

Man har haft mange personer indover fra både ens egen virksomhed og folk udefra, der har mange års forstand på at lave logoer.

Der har været en medarbejder i ens virksomhed, som der har været tovholder på det her projekt, så man vidste, at der altid blev holdt øje med, hvad der skete, så det ikke var udelukkende folk udefra, der tog beslutningerne, og man var med indover alle dele af beslutningsprocessen.

For det kan jo godt være, at det er andre, der har forstand på at lave logoer, men det er trods alt ens virksomhed, der skal leve med at have det logo – det er lidt som at spørge en arkitekt, om han helt ærligt har lyst til at bo i et af de huse, han selv har tegnet.

Men så nager tvivlen stadig en.

logo design

Det kan måske godt nås at rette det logo design til

For selvom man har haft det her stort set færdige logo forbi en fokusgruppe, hvor de har givet udtryk for, at det er et godt logo, og man får ramt dem positivt på de punkter, som man havde forestillet sig, så er der stadig noget, som man synes, der ikke passer med logoet.

Det er ellers ved at blive rettet til, og man lægger sidste hånd på det, så man er klar til at gøre sætte det i produktion til at pryde stort set alle de ting, som der har med ens virksomhed at gøre.

Men hvis man føler, der er noget galt med det logo, som der ikke tiltaler en, så skal man sige til, inden det er for sent, for det er trods alt det vigtigste, at man selv er glad for det i sidste ende.

Flere Nyheder